[Ossm-members] [l10n] Firefox/Thunderbird 1.5 - забелешки за преводите

Новица Наков novica at bagra.org
Thu Aug 25 16:25:01 UTC 2005

Денеска (скоро да) ги средив преференциите на ФФ. Сега, барем кај мене, без
променување на големина на прозорецот убаво се гледаат сите работи, само ако
од прва се отвори во „приватност“. Сите други можности цртаат понизок
прозорец, па пак треба да го влечам надолу. Значи успехот не е 100%. :)

За да тестирате земете preferences.zip од
http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=19
во делот attachments.
Потоа: cd firefox/chrome
unzip mk.jar
unzip preferences.zip
cp preferences/* locale/browser/preferences/
zip -r mk.jar locale/

Windows корисници, направете го ова со winzip и сл.
Ова би требало да ви го даде новиот изглед на прозочето
Уредување -> Преференции или Алатки -> Опции (во Win).
Ако можете користете го најновиот билд од ftp-то на мозила.орг.

Можете да ми кажете дали ги имате истите проблеми со овие, и дали има и некои
други прозорчиња (надвор од преференции) што се заебани.

--
Новица

The difference between 'involvement' and 'commitment' is like an eggs-and-ham
breakfast: the chicken was 'involved' - the pig was 'committed'.