[Ossm-members] Re: Најава: Преведувачки маратон #3

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Aug 24 21:40:15 UTC 2005

Vlado Peshov wrote:

> Овде треба да се пријавува? Сметајте ме мене. Ќе има нешто пријавување
> преку страната на слободен софтвер или пак linux_dot_net_dot_mk? И за
> крај кај точно се наоѓа Метаморфозис?

Ете, некој треба да напраи форма за пријавување. Глиша? Да искористиме
нешто од минатите години да смениме наслов само а? :)

Треба да има и на постерот, иначе Метаморфозис се наоѓа кај фонтана парк
малку подоле кога одиш накај судот во една бела куќа на три спрата. Има
табла надвор на куќата. За подетално ќе напраиме и мини-мапа.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk