[Ossm-members] Re: веб страна, постер... (Преведувачки маратон #3)

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Aug 25 22:46:07 UTC 2005

На 24 авг 2005 (среда), Arangel Angov напиша:

> Ете, некој треба да напраи форма за пријавување. Глиша? Да искористиме
> нешто од минатите години да смениме наслов само а? :)

0.
Еве малечка веб страна за маратонот.
        http://www.slobodensoftver.org.mk/maraton2005/

Утре ќе ја направам страната за пријавување и ќе ги прифатам
забелешките за ова што веќе го има, сега ми се спие.

1.
Во врска со постерот. Еве јпг верзија на стариот постер:
        http://www.slobodensoftver.org.mk/maraton2003/sliki/mali/11.jpg
Ако на некој му врши работа да направи нов, нека му врши. :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!