[Ossm-members] Најава: Преведувачки маратон #3

Jordanka Petrushevska jordanka at metamorphosis.org.mk
Thu Aug 25 13:26:15 UTC 2005

Arangel Angov напиша:

> Исто така, доколку може Стојмир (пошто он го правеше претходното) или
> пак некој друг да земе еден морфикс да му инсталира кбабел за да имаме
> лајв цедиња за компјутерите на метаморфозис. На тие компјутери што
> немаат цдром треба да инсталираме убунту за да може да се преведува и
> на нив. Покрај 13те компјутери ќе има и сервер на кој што,
> најверојатно преку НФС ќе се ставаат сите завршени преводи а и
> нормално нели ќе се зимаат и нови.

Компјутерите што беа позајмени, денес веќе се во канцеларија, така да не
ќе биде лошо некој од кај вас да дојде од понеделник, па да инсталираме
убуту (така и јас ќе научам повеќе околу инсталицијата на линукс) може
да бидат и dual boot. Инаку што се однесува до лајв цд од убунту (имам
дома едно 10тина цд-а убунту) можам секако да ги донесам на маратонот и
да ги поделиме.

Поздрав,
Јорданка

--
Jordanka Petrushevska
e-Rider
jordanka at metamorphosis.org.mk
Metamorphosis
Foundation for sustainable ICT solutions
Naum Naumovski Borce 88a
1000 Skopje, Macedonia
tel. +389 2 3109 325
fax. +389 2 3225 206