[Ossm-members] Re: Најава: Преведувачки маратон #3

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Aug 25 15:46:28 UTC 2005

Jordanka Petrushevska напиша:

> Компјутерите што беа позајмени, денес веќе се во канцеларија, така да
> не ќе биде лошо некој од кај вас да дојде од понеделник, па да
> инсталираме убуту (така и јас ќе научам повеќе околу инсталицијата на
> линукс) може да бидат и dual boot.

Има време за ова. Што се однесува до поставувањето, се може да се заврши
и еден ден пред настанот.

> Инаку што се однесува до лајв цд од убунту (имам дома едно 10тина цд-а
> убунту) можам секако да ги донесам на маратонот и да ги поделиме.

Мислам дека сите што ќе дојдат веќе имаат Убунту цедиња но може да ги
оставиш за секој случај ако сака да си земе некој.

ПС Кога сме кај локализација, до каде е Гејм?

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk