[Ossm-members] Re: Најава: Преведувачки маратон #3

Jordanka Petrushevska jordanka at metamorphosis.org.mk
Fri Aug 26 09:32:16 UTC 2005

Па Гејм го оставив до таму до каде што дојдов пред да заминам на одмор,
така да не сум го почнала да го допреведувам...

Arangel Angov напиша:

--
Jordanka Petrushevska
e-Rider
jordanka at metamorphosis.org.mk
Metamorphosis
Foundation for sustainable ICT solutions
Naum Naumovski Borce 88a
1000 Skopje, Macedonia
tel. +389 2 3109 325
fax. +389 2 3225 206