[Ossm-members] Re: Проблеми со samba

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Dec 5 12:17:00 UTC 2005

> Исто повторно не можам да се поврзам од Линукс на Windows. Кога се
> поврзувам преку  mount -t smbfs -o ip=192.168.0.1,username=vlatko
> //TRIFKO/movies /mnt/share
> ми дава грешка:
> session setup failed: ERRDOS - ERRnoaccess (Access denied.)
> А кога ќе пробам како Anonymous (ваљда ова оди преку Guest account на
> Windows) се поврзува добро али наведеното /mnt/share ми го прави како
> фајл со непозната екстензија (не треба да ми мапира фолдер?).

/mnt/share  треба да постои како директориум пред да ја повикаш mount
командата. второ, би ти препорачал да користиш -tcifs наместо -tsmbfs. cifs
подршрка доаѓа со 2.6 кернелите, но можеби твојата дистрибуција да го има и
за 2.4.

Anyway, како што рече Глиша, ERRnoaccess грешката најверојатно е бидејќи немаш
привилегии и сл.. да не ти е windows-от на domain?
(и btw: најлесно пробување ти е со smbclient (а сигурно го имаш)).

--
дамјан

A: Because it reverses the logical flow of converstion.
Q: Why is top posting frowned upon?