[Ossm-members] Sorabotka so NVO za hendikepirani lica

Ненад Спиркоски spiki at verat.net
Thu Dec 15 09:28:11 UTC 2005

> ГЛС дали е или не е добра дистрибуција, незнам. Реков дека е добра
> почетна точка за размислување: ситезер на говор има(хрватскиот јазик е
> многу сличен на нашиот, се разликуваат само неколку фонеми) плус
> можеме да купиме некоја идеја од нив.
Идеја? Од проект со погрешна концепција, за кои се потрошени > 10 иљади
долари, не се развива со години и има ~ 1 (еден) активен корисник?

> Да, развој на ОС е озбилна работа, но можеме да се пофалиме дека имаме
> луѓе што го правеле тоа. Можеме да ги искористиме постојните програми
> за пристапност (accesibility) и да напишеме уште некои според
> потребите, но не се работи само за програми, туку и за пишување
> (наоѓање) драјвери за одредени специјални уреди кои ги користат
> инвалидизираните лица при користење на компјутер.
Во линукс/виндовс одамна постојат добри аксесибилити програми. Како што реков,
"Она што фали е speach synthesizer на МК".

http://accessibility.kde.org/
http://developer.gnome.org/projects/gap/
http://larswiki.atrc.utoronto.ca/wiki/LinuxUnixAccessibilitySoftware
http://www.tldp.org/HOWTO/Accessibility-HOWTO/linuxos.html

ТТС:
http://accessibility.kde.org/developer/kttsd/index.php
Користи фестивал (.....Canadian, Kiswahili, Zulu...)

http://www.cstr.ed.ac.uk/projects/festival/
And full tools and documentation for build new voices are available through
Carnegie Mellon's FestVox project (http://festvox.org)

Поз

--
Look, I'm about to buy me a double barreled sawed off shotgun and show
Linus what I think about backspace and delete not working.