Re: [Ossm-members] Re: Семинар за сл обoден софтвер во Софија , Р. Бугарија

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sat Feb 12 17:36:14 UTC 2005

Здраво,

Идејата ми беше конечно да го направиме МаЛинКо.

Да отидеме до бугарија да го собереме Сталман, да го
прошетаме недела дена низ Македонија и за време
на викендот да ја направиме конференцијата.

Се слагам со Снајпер дека името Сталман на никој не му
значи ништо во државава, али можеме да се обидеме.

Знам дека звучи како mission impossible ама
мислам дека вреди да се проба ! ;)

Новица може ли да му пишеш на Сталман, да го
прашаш што му е планот откако ќе дојде во БГ?

Поздрав, Чомбе