[Ossm-members] Re: Семинар за сл обoден софтвер во Софија , Р. Бугарија

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Mon Feb 14 07:57:23 UTC 2005

Jovan Kostovski напиша:

>Се слагам со Снајпер дека името Сталман на никој не му
>значи ништо во државава, али можеме да се обидеме.

Од кај ова мене ми ги прилепи, никогаш не кажав ваква глупост.
Секој кој што малку од малку се интересира за светот на ИТ, сигурно има
слушнато за Сталман.
Од друга страна сталам е одличен говорник и е звучно име во ИТ светот,
ако повеќето обични корисници
немаат слушнато за него, тоа не значи дека нема луѓе од ИТ индустријата
кои радо би дошле да  слушаат некој
од неговите говори, на пр лани на саем на тоа предавањата 90% од
слушателите беа луѓе кои се дел од
македонската ИТ индустрија (остантите 10%  беа роднини на говорникот :)
). Така да мислам дека
се исплати да го донесеме сталман, уште поарно би било да можеме сталман
да го седнеме во иста
просторија со Јани и останатите „фаци“ од КИТ: