[Ossm-members] Во врска со FireFox

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Sat Feb 19 17:11:36 UTC 2005

Новица Наков wrote:

>Зоран Димовски напиша:

>http://softver.org.mk/novica/mozilla
>
>Земи го и стави го кај што треба. Мада можно е дур да дојде новиот МДК да има
>ново XPI. Али сигурно можеш ти таму ново да качиш така?

Целата финта е тоа што Mandrake преку spec датотеката го земаат xpi-то
од официјалната страна на mozilla, таа страна што ја пишав во
претходната порака. Е сега тие во spec датотеката имаат дефинирано многу
променливи и сите се нешто поврзани со страната на mozilla па викав
xpi-то да го сместам на zoki.softver.org.mk и изменам што треба во spec
датотеката. Тоа ми беше целото прашање, дали нашето xpi ќе се смести на
страната што ја пишав или да си терам со изменување на spec-от да траже
xpi од друга локација во овој случај

http://softver.org.mk/novica/mozilla  или zoki.softver.org.mk

изгледа ќе треба да ја ставам во zoki пошто морам да правам папки и слични срања за да профункционира spec-от.

Поздрав Зоки.