[Ossm-members] Re: Во врска со FireFox

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sat Feb 19 17:16:36 UTC 2005

Зоран Димовски напиша:

> Целата финта е тоа што Mandrake преку spec датотеката го земаат xpi-то
> од официјалната страна на mozilla, таа страна што ја пишав во
> претходната порака. Е сега тие во spec датотеката имаат дефинирано
> многу променливи и сите се нешто поврзани со страната на mozilla па
> викав xpi-то да го сместам на zoki.softver.org.mk и изменам што треба
> во spec датотеката. Тоа ми беше целото прашање, дали нашето xpi ќе се
> смести на страната што ја пишав или да си терам со изменување на
> spec-от да траже xpi од друга локација во овој случај

Абе у принцип не би требало ти да се мрцвариш со тоа. Чим ќе се појави
XPI-то на сајтот на мозила сигурно мендрејкашите ќе ја додадат адресата
во spec датотеката. Овие педерите од мозила веќе два месеца се заебаваат
и не праат XPI. Незнам уште колку ќе ги чекаме... :\

> изгледа ќе треба да ја ставам во zoki пошто морам да правам папки и
> слични срања за да профункционира spec-от.

Ако не се среди за некоја недела, напрај го така, кај тебе на сервер, па
ќе го мењаме после.