[Ossm-members] Во врска со FireFox

Новица Наков novica at bagra.org
Sat Feb 19 23:49:36 UTC 2005

Зоран Димовски напиша:

> Целата финта е тоа што Mandrake преку spec датотеката го земаат xpi-то
> од официјалната страна на mozilla, таа страна што ја пишав во
> претходната порака

Аха. Епа, официјалниот билд најверојатно ќе се појави со ФФ 1.0.1. Треба уште
неколку моменти да се средат со тоа што го испраќаме таму.

RSS Feed-от од макфакс, колку што гледам, е готов. Овие од линукс.нет.мк :) да
додадат за ФФ дел во тоа форумот, па и тој линк да го ставиме и нашата работа
ќе биде завршена. После чекам само мозила да го избилда ФФ.

Е сега, претпоставувам, *претпоставувам* дека штом ќе избилдаат тоа како што
треба, ќе се појави и XPI таму. Мада не сум 100% сигурен. Ќе прашам за ова,
па ќе пишам пак.

--
Новица

Who so would be a man must be a nonconformist.