[Ossm-members] Re: Локализација: „ Settings“

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Feb 21 17:20:57 UTC 2005

Jovan Kostovski напиша:

>Како и да е треба да се договориме

Аха, ДА.

Ни Новица ни Божидар образложија зашто „Поставки“ или „Поставувања“. Иам
ја еден речник тука што вика дека „Подесувања“ е правилно. Не осеќам
потреба на никого ништо да му образложувам, во Мозила нека биде
„Поставки“, во КДЕ нека биде „Поставувања“ а во Гном ќе биде
„Подесувања“. Може така а? Еве Глиша ти за во Дебиан инсталерот измисли
некое четврто зборче за да не биде сегде исто случајно.

Ја у меѓувреме ќе си инсталирам Гном на албански, српски или бугарски и
него ќе си го користам. Ич не е ова „History repeating“!