[Ossm-members] VisualBasic anyone

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Jan 12 16:29:52 UTC 2005

> Да ти кажам искрено незнам зошто некој би се гњавел со VB под линукс.
> Ми се чини дека типовите што ја направиле таа околина се пациенти
> и не знаат да програмираат ништо освен срања (читај VB) :D :D

Не го дрви сега, gambas е напишан во C++, така да типчето сигурно не е пациент
(барем не поголем од нас).

Алаткава gambas може да биде многу згодна за набрзинка правење на GUI<->DB
програмчиња...

самиот јазик (basic) не ми прави многу ќеф (посреќен ќе бев со python), но
како алатка ова gambas е прилично корисно, ефективно и би рекол комплетно.
т.е. за да се докомплетира би требало да биде и crossplatform ама не гледам
големи изгледи тоа да се случи.

--
дамјан

Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.