[Ossm-members] Убунту... и уште нешто.

Gjoko Jovanovski zlochko at on.net.mk
Thu Jan 20 07:38:24 UTC 2005

Можам веднаш да ви гарантирам дека за Убунту дисковите со сигурност можам да
договорам да бидат дистрибуирани во книжарницата Икона, која располага и со
огромен избор на PC литература, (центар на град, спроти Соборна Црква, како
и вториот дуќан - веднаш до кино Култура).

Доколку одговара, имате неколку начини да ме контактирате:
zlochko na on.net.mk
+389 70 340620

Втора работа: Микрисофт Македонија се договори со поголемите компјутерски
компании да престанат да инсталираат пиратски Windows. Компанииве потпишаа
таков меморандум, арно ама сеа на Илијанчо (btw, во ова што следи не е
поддржан од BSA) му текнало да побара од истите тие компании и да не
инсталираат trial верзии од Windows-от него веднаш корисникот да си ја купи.
Одредени поголеми компании се се га приморани да инсталираат Linux на новите
машини (што е супер) и тоа почнаа да го прават. Е сеа... во оној момент кога
ова го дознав им рипнав да не инсталираат било што, него кога веќе
инсталираат Linux да инсталираат преведена верзија и да ја контактираат ОССМ
за препораки и за да се направи еден вид стандардизација низ земјава за
Linux платформата, (иако јас можев да им препорачам XandrOS :)). Од таму -
препорачувам да ја искористиме овааа шанса со време!! Иван или кој и да е
сеа надлежен за тие работи нека ме контактира за да му пренесам контакт
информации за компанијата како и тоа кај која личност да се обрати.

Поздрав,
Злочко.