[Ossm-members] Убунту... и уште нешто.

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Thu Jan 20 09:30:57 UTC 2005

On Thursday 20 January 2005 08:38, Gjoko Jovanovski wrote:
> Втора работа: Микрисофт Македонија се договори со поголемите компјутерски...
> ... Одредени поголеми компании се се га приморани да инсталираат Linux на
> новите машини (што е супер) и тоа почнаа да го прават. Е сеа... во оној
Од каде ти е оваа информација??? Нешто адреса, страница...

> момент кога ова го дознав им рипнав да не инсталираат било што,
> него кога веќе инсталираат Linux да инсталираат преведена верзија и да ја
Сега за сега само Мандрак и Федора (јас го препорачувам првото, ги има и КДЕ и
ГНОМ)

> контактираат ОССМ за препораки и за да се направи еден вид стандардизација
Единствена препорака за стандардизација е да биде според LSB. Значи секоја
дистрибуција која го поддржува стандардот е прифатлива по тој критериум
(патем може да им се каже дека стандардот е предаден на ISO за прифаќање како
ISO-стандард)

> низ земјава за Linux платформата, (иако јас можев да им препорачам XandrOS
> :)). Од таму - препорачувам да ја искористиме овааа шанса со време!!
АПСОЛУТНО!!!!!!!!!!!

> Иван или кој и да е сеа надлежен за тие работи нека ме контактира за да му
> пренесам контакт информации за компанијата
Дали тоа значи дека се работи за само една компанија (сега за сега)???

Поздрав Боби