[Ossm-members] ОССМ известување: Убунту за Македонија

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Thu Jan 20 16:24:42 UTC 2005

On Wednesday 19. January 2005 18:29, Новица Наков wrote:

> За другите делови од земјата: можеме да испраќаме дискови до било кој
> (група како Лугола или индивидуа сеедно) доколку тој што нарачува се нафати
> да си ги плати сите поштенски трошоци. Исто така дискови може да одат и до
> Универзитетот во Битола (таму има информатика нешто нели?)

Лугола ја прифаќа одговорноста сите дискови што ќе бидат испорачани да бидат
разделени низ градот, на луѓе што сакаат и што би сакале да ги имаат.

На Технички Факултет во Битола има насока Информатика, ама сега нели е сесија
и поретко има студенти. Во секој случај еве јас како студент таму и Деан како
веќе дипломиран инжинер на тој факултет (Технички), сме во можност да го
дистрибуираме бројот на дискови наменети за таму.

Поздрав,
Александар

--
If I am silent, I am not blind!