[Ossm-members] ОССМ известување: Убунту за Македонија

Новица Наков novica at bagra.org
Thu Jan 20 19:34:29 UTC 2005

Игор Петрески напиша:

> - Истото може и со Визија од Корчагин

Визија не се знае кога ќе искочи. Глупо е дисковите да се даваат по месец-два
кога и така за колку таму 3 месеци(?) ќе има ново Убунту.

> Во РМ има околу 100 средни училишта, ги имам сите адреси, може да се
> пратат до наставниците по информатика, денес утре ќе направам математика
> колку тоа ќе чини и веројатно ќе ги покријам трошоците, а убаво би било
> тоа да го добијат и со пропратно писмо.

Не правиме присилно делење. Идејата е да земат тие што сакаат. + Сите
професори и така имаат Мендрејк на располагање.

> - пред да се почне со делење да се направи пресс

Ќе му кажам „да се направи“. :)

--
Новица

Who so would be a man must be a nonconformist.