[Ossm-members] Re: Trendo za Bill Gates i Linux

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Jan 25 15:18:03 UTC 2005

Darko Nikolovski напиша:

> Што се однесува на преводот, секгаш помшта ни е добредојдена, и не
> мора да бидеш познавач или љубител на линукс да помогнеш, па слободно
> нека  земе некоја .по датотек и нека донира млку од неговото слободно
> време за добри цели :(

Нека не зима секој пошто поправање на превод е многу помакотрпно од
самото преведување. Ова од искуство. Ја барем не дигам секакви преводи у
ЦВС на гном.

Стандардизација на термини ни треба!! Алоо!! Само уште да се сложат
КДЕ-дашиве да склопиме речник што ќе работи и после полесно ќе биде..

А за Трендо, што очекувате од чоек со неговото компјутерско ниво на свест?