[Ossm-members] Re: Trendo za Bill Gates i Linux

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Tue Jan 25 15:48:42 UTC 2005

Arangel Angov wrote:

> Нека не зима секој пошто поправање на превод е многу помакотрпно од
> самото преведување. Ова од искуство.

Ова е 10000% истина :)))

> Ја барем не дигам секакви преводи у ЦВС на гном.

многу јасно. така и треба.

> Стандардизација на термини ни треба!! Алоо!! Само уште да се сложат
> КДЕ-дашиве да склопиме речник што ќе работи и после полесно ќе биде.

сега за сега има нешто како мини речник на стандардизирани зборови што
се користат во KDE и Mandrake. тој мини речник е лекториран
(Благодарение на Боби и на лекторите што работат со него) и сега за сега
супер иде работава. Што имаше грешки во Mandrake сега ги поправам според
лекторираните зборови и се троши многу време за поправање. Иначе
извадете што имате од Gnome да се видеме и да стандардизираме, тоа и не
е толку голем проблем само тоа ако може после сесијата што се има :)))

> А за Трендо, што очекувате од чоек со неговото компјутерско ниво на
> свест?

Абе не се замарајте со глупости. Секогаш ќе си има вакви работи. ако им
посветуваме многу големо внимание и ќе заборавиме што всушност треба да
работиме :))

Поздрав зоки.