[Ossm-members] Re: povod: Gejts doniral 750 milioni dolari

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Jan 26 12:21:00 UTC 2005

На 26 јан 2005 (среда), Дамјан напиша:

> абе што ти текна да реагираш?? :)
>
> на сите им е јасно дека доблест е да дадеш кога немаш, а не кога имаш.

Оннет е најбитен сајт во Македонија и боли. :)

Али еве, колку што сфатив јас Трендо се извини. :)

From: "editor"
Date: Wed, 26 Jan 2005 12:39:25 +0100

ma se zezam druzhe, samo malku ve rchkam, onaka benigno. da mu ebam
mater, na forumi sum sretnal kako sami se zhalite deka ima pederchinja
koi ne sakaat gzot da go mrdnat za ovaa (bash dobra, patem) kauza, za
preveduvanjeto. i sega jas kje go spomnam toa i odma se ezhite.

eve, rispekt od mene!

trendo

From: Georgi Stanojevski
Date: Wed, 26 Jan 2005 13:16:15 +0100

Сосема се сложувам дека заслужуваме критика и дека можеме подобро.

Кога ние си се караме го глеаме од друга перспектива, ама малку повеќе
заболи кога највлијателниот сајт во Македонија тоа го направи
споредувајќи ги нашите активности со оние на најбогатиот човек на светот.

Ама штом за мотивицијата го направи, јас ти простувам и во скоро време
ќе пробаме опипливо да ја оправдаме мотивацијата! :)

Но харм дан, сеуште Оннет ми е прв сајт по оцабајлечки. :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!