[Ossm-members] Fwd: Re: Гејтс донирал 750 милиони долари!

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Wed Jan 26 12:53:58 UTC 2005

Subject: Re: Гејтс донирал 750 милиони долари!
Date: Tuesday 25 January 2005 22:34
From: Bozidar Proevski <bobibobi at freemail.com.mk>
To: Сашо Мацановски - Трендо <editor at on.net.mk>

Почитуван г-дине Мацановски т.е. Трендо

Од големото писмо што сакав да ви го напишам останаа само неколкуте прашања
што не ми се јасни. Прво како тоа сте пропуштиле да го споменете КДЕ во
колекцијата на непреведени (!) софтвери за Линукс??!?! Од каде знаете дали се
одвојува или не време за превод??!
Инаку, н и к а к о  не ми е јасно каква врска има донацијата на Бил Гејтс со
преводот на кој било од горенаведените софтвери и обратно.
Веројатно веста „Гејтс донирал 750 милиони долари!“ е само уште една од
вестите што ќе бидат класифицирани како „Македонштина“... Барем коментарот на
крајот е таков...

Со почит
Божидар Проевски

P.S.1. Што се однесува до тоа како Бил Гејтс се здобил со средствата со кои
располага, еве неколку полезни линкови (а да се обидевте со Google??)

http://www.swlearning.com/economics/policy_debates/microsoft.html
http://www.scorpioncity.com/mscrash.shtml
http://www.azillionmonkeys.com/windoze/windoze.html
http://www.microsoft-watch.com/
http://www.jimlayman.com/tidbits/Other/MS-Hall-Of-Innovation.txt
http://www.vcnet.com/bms/departments/innovation.shtml
http://www.theregister.co.uk/2005/01/24/msn_driving_instructions/
 :))))))))))))) (оваа вест е денешна!!)

P.S.2. Што се однесува до состојбата на преводот, ви оставам сам да побарате
(гледам, многу сте загрижен... :)

P.S. Ako ne go citate gorniot tekst toa znaci deka vasiot pregleduvac na
e-posta ne e spored standardite (iso-10646-1)