[Ossm-members] Проект за локализација и OpenCD, беше: Консолидација на преводите

Igor Stamatovski assyst at on.net.mk
Tue Jul 26 00:01:58 UTC 2005

Дамјан напиша:

>Некој со windows ќе го проба ли програмов дали/колку вреди како најосновен
>image viewer? Или да предложи друг програм КОЈ Е СЛОБОДЕН СОФТВЕР!

Го симнав, го инсталирав, ќе го оставам за понатамошно користење на
компјутерот, инаку...

Мислам дека Cornice е добар програм за гледање слики.  Бидејќи е
направен за да го замени ACDSee за Linux, и под Windows солидно си ја
врши работата. Најдоброто е што ги има основните функции на ACDSee, пред
да стане bloatware како што е сега. Има ротациа, зум, прелистувач на
слики, отвора zip архиви и тн. Едноставноста според мене е неговата
најголема предност.  Единствената мана е што можеби е малку бавен. Има и
некои опции како Обележувачи, ама уште не можам да бидам некоја особена
потреба за нив. Моја препорака, може да се преведе ако нема друг ваков
слободен софтвер за Windows.

--
Игор