[Ossm-members] Re: Debian-3.1r0

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Wed Jun 8 01:44:30 UTC 2005

Zlatko Trajceski wrote:

> Arangel Angov напиша:

Стварно не разбрав, со што ја претераа? Гном не се користеше во Дебиан
порано?

Zlatko Trajceski wrote:

> И двата имаат малку поинаква намена, еднион (Убунту) е повеќе нафуран
> на десктоп, а другиот (Дебиан) повеќе на сервер програмите.

Дали стварно идејата на Убунту им е да „фураат“ десктоп решение?
Ако е да, тогаш моето искуство кажува дека не им оди воопшто. Ако се
работи за сервер каде што може да се користат ГУИ алатките што доаѓаат
со Убунту тогаш можеби е друга приказна, макар што и самиот процес на
покревање на системот е предолг (тоа е лошо за сервер)...

> Си видел некаде во развојните планови на Убунту дека работат на
> подобрување на Апачи или слично:
>
> http://udu.wiki.ubuntu.com/UbuntuDownUnder/BreezyGoals
>
> Серверските програми ги земаат од Дебиан - така се надополнуваат.

Што значи дека ако Дебиан пропадн(ат)и пропаѓа и Убунту..

Поздрав