[Ossm-members] Re: Debian-3.1r0

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Jun 8 12:34:57 UTC 2005

> Иако Гном 2.8 е доста добра работна околина (ја барем уште ја користам),
> стварно ја претераа. Готови се више, Убунту ќе ги изеде скроз.

Поголема мана е што по default доаѓа со Xfree86-4.3.
Но причините за тоа се дека, xorg не е доволно спремен за сите платформи за
кои се дистрибуира Debian.

> Мислев на развојот. Последната стабилна верзија беше објавена пред три
> години.

Новиот „директор“* на Debian пред да го изберат се залагаше за почесто
објавување на нови верзии, така што може да се очекува тоа да се смени.

* не сум сигурен која му беше титулата точно.

--
дамјан

"The moment you commit and quit holding back, all sorts of unforseen
incidents, meetings and material assistance will rise up to help you.
The simple act of commitment is a powerful magnet for help." -- Napoleon