[Ossm-members] Во врска со FireFox

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Mar 1 23:53:26 UTC 2005

> Не мора ваљда да се пишува дека сите вин и лин (и мек ако има) корисници
> што можат да скрнат 7-8 мега ќе биде добро да ги истестираат билдовите. Или
> мора? :)

изгледа мора...
него ете го windows build-от искочи, симнете го, тестирајте го!!! Имаме
неколку дена да му направиме quality assurance и да го потврдиме како
официјален билд. bookmarks се како треба.

Проблем 1. инсталерот [треба] да вика
„Добредојдовте во Мозила
Фајрфокс“
Пошто ова фајрфокс не го збира на една линија, префрлено е на втората ... ама
уствари не се гледа.

Проблем 2. копчињата на инсталерот се 'Next >', '< Back' итн. Ова во Linux
мислам зависи од gtk и кај мене е преведено, ама во windows не знам од што
зависи и зашто не е преведено.

Проблем 3. Инсталирав 'Tabbrowser Preferences' екстензија која додава уште
еден дел во дијалогот со опции. Не знам од која причина екстензијата е на
полски (или таков некој јазик). Под Linux ова не ми се случило.

Може некои од проблемиве да се и од windows-от каде го инсталирав (кој не е
мој - нормално, и не знам колку е среден т.е. сјебан).

ЗНАЧИ!!!
Направете backup на постоечкиот профил и избришете го и Firefox-от и профилот
па после инсталирајте го. Mozilla не препорачуваат да се инсталира со
инсталер ако претходно Firefox-от бил од zip или обратно. Тестирајте и
напишете интелигентен рипорт ако нешто не е во ред.

PS.
има некои ситници во преводот кои ќе треба да се средат - ама тоа ќе го
оставиме за 1.1 (или евентуално за 1.0.2 ако се решат да го прават).
Сега не интересираат само major blockers.

--
дамјан

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.