[Ossm-members] Firefox-1.0.1 на македонски

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Wed Mar 2 00:19:54 UTC 2005

Дамјан wrote:
> Ај посебна нишка. Одговарајте тука, кратете го непотребниот текст.

Јас ги потврдувам проблемите со преводите на копчињата на инсталерот,
т.е истите се на англиски, кај мене поради поголемата резолуција
почетниот текст ( Добредојдовте во фајрфокс - болдирано) беше во една
линија (незнам како и зожто е можно ова), и инсталерот помина добро и се
упали програмов откако стрикно му нагласив да користи профил различен од
мојата англиска верзија напунета со ектензии, на прво поглед изгледа
добро, детали следуваат утре чим најдам повеќе време ...

Поздрав ...

--
В.Б