[Ossm-members] Банери за Фајрфокс на македонски

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Mar 26 01:57:25 UTC 2005

На 24 мар 2005 (четврток), Дамјан напиша:

> има некој ваков широк baner?? - да ставиме на багра и други сајтови.
>
> btw некој треба да ја склепа http://mozilla.softver.org.mk/baners.html - онака
http://mozilla.softver.org.mk/firefox/baneri/baneri.html

Ако некој сака да направи други ајде.
И последниот(или друг голем) некој ако сака да го направи подобар пошто ако
јас го правам во RGB изгледаат буквите супер ама е голем околу 50 кила, вака
шашаво изгледа ако со индекс бои го направам за да му ја смалам големина.

1. Дали во кодот за исечи/залепи да стои врска кон getfirefox.com или да
направиме бројач кај нас па после он да носи кон getfirefox?

2. Дали во кодот за исечи/залепи да стои апсолутна патека до банерите на
нашиот сајт или да охрабруваме да ги ставаат кај себе?

> И да не знае некој како  да се направи http://mozilla.softver.org.mk/ да
> изгледа исто во IE како што е во firefox?? :) Со css е страната.

Утре, можда.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!