[Ossm-members] Re: naskoro Linux klub vo Bitola (dokolku pomognete) :)

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri May 6 15:36:29 UTC 2005

Dean Josevski напиша:

> Во Интегра инженеринг од Битола (некои сте биле и знаете), има клуб
> којшто е место за одмор и разменување искуства, а има можност и за
> освежување со пијал­oци. Тоа е место за опуштање, за размена на идеи и
> знаења, за неформален разговор во пријатна атмосфера. Исто така во
> овој клуб може да се најде информатичка литература и информатичка
> периодика од најнов вид. Пред се би го издвоил списанието PlugIn, од
> коешто можат да се набават сите броеви.
>
> Во еден дел од овој простор планираме да поставиме неколку компјутери
> [...]

Ќе се ли наплаќа користењето на компјутерите? Нигде не е спомнато ова па
да прашам.

Што се однесува до Плагин, наместо да се нудат нови броеви за пари, може
да се понудат постари броеви кои што би биле достапни на секој што ќе
дојде во клубот, додека е во клубот или така нешто... Ако треба може да
се донираат списанија и книги. Муабетот е заинтересираниот да најде се
што го интересира и да не мора да плати за тоа.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk