[Ossm-members] За конкурсот за изработка на лого

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Fri May 13 18:42:25 UTC 2005

Ок денес Луголашите ги известив преку пошта дека за нешто повеќе од 15 дена
изминува рокот за доставување на предлозите за лого на групата. Истото важи и
за сите вон-Луголаши. Ако имате на ум да работите на лого дајте малку гас и
забрзајте ја работата, ако не се најди некој добар тип кој ќе изработи
солидно лого, ќе ангажирам third-party уметник па што сака нека е. Кога не би
можела заедницата сигурно би можел некој талент макар и рачно...

Пред некој ден ми текна еден предлог,
пингвин со контурите на градскиот часовник во Битола. Значи градскиот часовник
(саат-кулата) само со очи, клун, раце, нозе, да не навлегувам во детали...

Поздрав

П.С.
Само би сакал да знам дали ова е џабе ангажман...