[Ossm-members] Re: rabota so php5

darkos at mt.net.mk darkos at mt.net.mk
Tue May 17 19:10:14 UTC 2005

> Патетично а? Браво. Не знам стварно што да коментирам.
> Да ја скинеме листава може? Ем ти ќе се поштедиш од моето и не знам чие
> друго мрчење ем кој како сака ќе може да пишува пораки коа веќе ќе си
ги
> праќаат приватно.

Ona sto sakav da go kazam deka e krajno neproduktivno nekogo da precekas na
lista so netiquette URL koga od 200 kilometri moze da se vidi deka nitu
e newbie, a uste pomalku troll ili inaetdzija.

Jas definitivno ne sum za uste edna "me too" lista, ama ova brate poleka odi
na nervi. Sekoj 10-ti post nekoj nekogo predupreduva deka nesto zaebal u
postot. Pa dajte ludje, mislam deka e bolje nekoj nesto da pise korisno
na listava, otkolku toj nekoj da go izbrkame so tegnenje za ushi radi "nekultura".

Ako vekje smetate deka netiquette urli se potrebni, napravete nov signature so
URL-ot vo nego i neka sedi tamu. I pobogu, ako nekoj vekje tolku ve nervira
so stilot na postiranje - banirajte go na mesec dena! Pa zatoa i postoi
i onaa blacklist opcija u mailmanot...

Tolku za ova, se nadevam deka ovoj pat bev pojasen.

Pozdrav,

Darko S.