[Ossm-members] Офтопик

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Sat May 14 12:20:30 UTC 2005

Ѓоре Захарчев wrote:

>Здраво на сите,
>
>Знам дека е ептен офтопик но морам да си прашам.
>Бидејќи летово би сакал да научам: php, mysql, java, javascript,
>oracle, xml, c, c++, delphi и сл. ме интересира дали некој на
>листава има некаква литература која ќе ми помогне во моето учење.

Како не би сакале, на вака амбициозни дечки. ;)

Јас можам да ти помогнам за следните работи:

mysql:
Има одличен (и преобемен) туторијал во html формат, којшто доаѓа со
самата инсталација. Јас си го имам трансформирано во .pdf, но зазема
околу 200МВ, а има околу 680 страни. Доколку брка работа мене не ми е
проблем да ти ги патам и двете.

с++:
Книгата Thinking in C++ (околу 5МВ) и Leatrn C++ in 21 days (околу 3 МВ)
ги имам во електронска форма.
На интернет имаш еден мал милион други книжулчиња за оваа работа.

java:
Не сум ја работел, но имам чуено дека на www.sun.com, имало се што е
потребно и повеќе од тоа.
Интегра инженеринг на лагер ја има официјалната книга за Java според
којашто се учи овој предмет на американскиот колеџ во Солун. Ако имаш
интерес прашај за детали.

delphi:
Интегра инженеринг има неколку книги за Delphi. Има некои и „на старо“
што се оставени на консигнација и кои можат да бидат по интересни цени.
Ако имаш интерес прашај и за ова, сега да не должиме.

>Тука би можеле да помогнат и оние кои ги поседуваат, или пак
>знаат од каде може да се најдат програмите да се работи со ова
>што го набројав.

C, C++ и MySQL ги имаш во (колку што знам) сите Linux дистрибуции.
Delphi под Linux се вика Kylix, а од него има и слободна верзија.

--
Деан Јошевски