[Ossm-members] Офтопик

Ѓоре Захарчев aristotel at mt.net.mk
Fri May 13 17:27:13 UTC 2005

Здраво на сите,

Знам дека е ептен офтопик но морам да си прашам.
Бидејќи летово би сакал да научам: php, mysql, java, javascript,
oracle, xml, c, c++, delphi и сл. ме интересира дали некој на
листава има некаква литература која ќе ми помогне во моето учење.
Тука би можеле да помогнат и оние кои ги поседуваат, или пак
знаат од каде може да се најдат програмите да се работи со ова
што го набројав.
Доколку тие што имаат литература сакаат да ми позајмат, продадат,
поклонат и сл. нека пишат па ќе се договориме.
Но може и само да ми посочат директни линкови до места (на
интернет) каде што може да се симне литература за истите.

Однапред Ви благодарам на соработката.

Поздрав,

Ѓоре.