[Ossm-members] Офтопик

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Fri May 13 21:28:05 UTC 2005

Ѓоре Захарчев wrote:

>Здраво на сите,
>
>Знам дека е ептен офтопик но морам да си прашам.
>Бидејќи летово би сакал да научам: php, mysql, java, javascript,
>oracle, xml, c, c++, delphi и сл. ме интересира дали некој на
>листава има некаква литература која ќе ми помогне во моето учење.

Јас можам да ти дадам (т.е. да фотокопираш) php+mysql, php4, C++ za 21
den, bash скриптирање (ако те интересира) а околу другите барања донеси
2 празни цд-а и ќе добиеш многу е-книги за oracle, xml, c, c++, delphi,
java, java script и едноставно што ти душа сака :)) Пиши ми приватно на
мојата е-пошта доколку си заинтересиран.

Поздрав Зоки.