[Ossm-members] Re: 10ти јуни, настан

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue May 31 16:54:34 UTC 2005

Dean Josevski напиша:

> На тој начин со едната половина од вредноста (100 ден.), Интегра
> инженеринг ќе си поврати дел
> од инвестираните средства, а другата половината од цената (100 ден.) ќе
> остане во Слободен софтвер и Лугола за натамошно користење.

Овие информации ги знаеме пошто сигурно ги пишуваш по стоти пат на
листава. :) Не, стварно, олабави малце со рекламата.

> Не би сакал да се фалам ;), но колку што знам оваа книга е прва и засега
> единствена книга на македонски јазик за Linux и OpenOffice.org и ценам
> дека може да помогне при запознавањето на луѓето со слободниот софтвер
> воопшто. Доколку цените дека една ваква акција може да биде интересна
> пишете, па
> ќе се договориме за деталите.

Се е тоа океј, ама ја лично не можам да си зеам обврска да продавам
книги пошто ќе имам и друга работа тој ден, ако се јави некој доброволец
што би се договорил со тебе и што би си земал одговорност и парите да ги
чува, не гледам зашто да не. Колку што се сеќавам имаш користено многу
лоши термини, фајл = датотека итн. да не почнувам пак за тоа... Ако нема
никој друг против и ако најдеш доброволец што би го правел тоа нека биде.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk