Re: [Ossm-members] Install Party 2006 by Mandriva Linux - Може ли во Битола !!

Aleksandar Balalovski aleksandar.balalovski at gmail.com
Mon Nov 7 21:23:08 UTC 2005

Kocoski Igor wrote:

> Ацо се прашувам кога  би се организирало вакво нешто во Битола !!!!
> Битолчани, а и Прилепчани се грижат за вакви работи !! ,,, усште од
> времето на Ирцот - ботови, шел и тн ...
> Што мислиш ???

Значи:

1. Ако добро гледаш јас не сум АЦО туку сум Александар. Не знам кој ти
дал право да ме викаш АЦО и бидејќи упорно навалуваш со АЦО, а мене од
АЦО, АЦЕ, АЦИКА, АЦКО и слично кожа ми се ежи заради глупавиот сељачки
контекст, еве фер и чесно ти кажувам се викам Александар, пошто се
презивам Балаловски многу од блиските ме викаат Балал;

2. Не знам која ти е идејата за ист настан како во Скопје, дојди на
некој од следните состаноци на Лугола па ќе ја предложиш и ќе ја
разгледаме. Инаку дотогаш има многу други работи што треба да се
реализираат, знаеш Лугола функционира и работи на проекти.

3. Дали си спремен како иницијатор на идејата да најдеш најмалку 50% од
спонзорите? :)

Поздрав