[Ossm-members] Re: Install Party 2006 by Mandriva Linux - Може ли во Битола !! (офтопик)

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Tue Nov 8 14:49:04 UTC 2005

На вто, 2005-11-08 во 10:46 +0100, Kocoski Igor напиша:
> Види БАБЛАК !!!
> Правото е мое како да те викам, а ако си имаш некој комплекс има
> Психијатри колку сакаш !! Само проблемот е што никој не ги посетува.
> - За сељачко однесување сам си потврди со тоа што го напиша, Ова
> пишување носи чуства и убави и лоши. Јас сватив едно од нив и
> дефинитивно се откажувам од Лугола.

Е е типично македонски, и шо сеа, ќе регистрираш Лугола вистинска? Дај
не се заебавајте бидете малку потолерантни едни кон други, на што личи
ова? Немате 15 години веќе алоо! Мало недоразбирање и готово се фрлате у
вода. Заборавате зашто сте тука, муабети ко овој горе воопшто не се
потребни.

Имаш адреса од Александар пиши му и решете си ги проблемите. Ко да има
којзнае колку линуксаши во Битола па ајде ќе се двоиме сега а? Не ти е
баш најпаметно тоа што го изјави, ако размислиш и сам ќе сватиш дека сум
во право.

И нека биде ова последна порака на темава.

Фала.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија