[Ossm-members] Re: Install Party 2006 by Mandriva Linux

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Fri Nov 11 14:13:13 UTC 2005

На пет, 2005-11-11 во 15:09 +0100, Velko KOCEV напиша:

> Ја ја знам Анѓа. Директорката.  Шо треба да се праша?  За беспари ли да биде....

Да, фала богу. :) Младинскиот културен центар треба да се користи за
вакви работи. Хакерска култура, млади луѓе, тоа е муабетот.

Ако треба барање да се поднесе од страна на оССМ нема да биде проблем да
се напраи и тоа, можеш ли ти да прашаш и да пишеш тука?

Фала.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија