[Ossm-members] lugola.ossm.org.mk charset

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Nov 12 14:29:13 UTC 2005

Aleksandar Balalovski wrote:

> Уште нешто само
> Не знам што е финтата со Дигикам галеријата, charset е подесен на УТФ-8
> а сепак страната кога се отвора автоматски го мести на cp1251, некој идеја?

Целиот сајт ти е заебан. Во /etc/apache/httpd.conf администраторот ти
има ставено, или евентулно ти во .htaccess:

AddDefaultCharset cp1251

И апачито во HTTP хедерите за било којa страна го става тој charset и
прелистувачите прво тоа го почитуваат па после charstet-от од хтмл-то.

Решение: Коментирајте ја таа линија!

И на главната lugola.ossm.org.mk истото се случува во хтмл-то имаш
дефинирано iso-8859-1, а си го наоѓа како windows-1251 ради Апачито.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!

believed to be clean.