[Ossm-members] Re: Дизајнер

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Tue Nov 15 12:52:20 UTC 2005

На вто, 2005-11-15 во 13:41 +0100, Sound and Magic напиша:
> Еве да се најдем и ја во моабет .....
> Побарај го Марјан од МОЛ. - мислам дека подобар од него Амин .....
> Работи на разни проекти околу дизајни и логоа ....

Ама ти не ја прочита баш убаво појата последна порака а? :)

Тоа е и проблемот, знам 1000 такви Марјани и никој не ми завршил работа
досега.

Ја можам да пишам шо треба да се напраи, а ако се најде некој да го
напраи како што треба тогаш супер.

Фалат:

- лого за линукс.нет.мк
- лого за Лугола
- еден куп банери (за фајрфокс на македонски, за Гном на македонски, за
КДЕ на македонски, за слободен софтвер општо)
- дизајн за http://gnome.softver.org.mk

Има уште ама не ми текнува се сега.
--
Арангел Ангов