[Ossm-members] Re: Install Party 2006 by Mandriva Linux

Velko KOCEV velko.kocev at gmail.com
Tue Nov 15 19:53:21 UTC 2005

Зоки јас навистина сакам да помогнам ама те молам сподели некои
подетални инфромации. Ако е незгодно на групава да се збори за пари
ттогаш пиши приватно.  На мене најбоља веаријатна ми звучи Народна
техника, карши Лептокарија.  Тоа е една фина пионерска градба од
Социјалзимот чиј наслов многу одговара на нашата цел - Промоција на
слободен софтвер. Јас веќе го контактирав другар ми кој спроведува еден
проект за УСАИД во нивните простории и рече дека нема проблем да ни
органуизира средба со Бранко (директор). Работата е што се сомнева дека
би поминало бесплатно, зашто се работи за настан за подигање на свеста
за „Слободен софвер“ (во овој случај) и дека ако се дига ука бука, со
гости од надвор, дека сигурно Бранко ќе побара нешо ситно у стилу 50 евра.

Кажи колку време би траело тоа, и дали имаш веќе нешто напишано за даму
пратиме пред средбата.

Поздрав
Веле