[Ossm-members] Install Party 2006 by Mandriva Linux

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Fri Nov 18 03:15:24 UTC 2005

Aleksandar Balalovski wrote:

> Мало известување.
> Ако Лугола до утре (09.00ч.) не добие задачи и обврски за тоа што
> треба да го прави во Ск на Инстал Партито, тогаш на утрешниот состанок
> на групата ќе предложам откажување на патувањето. Значи тешко
> веројатно да можиме да се спремиме, еве сите прашуваат што ќе правиме
> Скопје...ама нема ништо, ни мејл ни телефон...знам дека е танка
> работата за место, не правам притисок или ултиматуми ама навистина
> нема шанси за 1 вечер да се спремиме за на Install Party организирано
> од Мандрива :(
>
> Поздрав,
> [...]

Сево ова што сите се залагате сте супер и го ценам тоа но верувајте НЕ е
се до мене, бараат јас настанот да го финансирам па потоа тие да ми
дадат пари е сега како прво јас не можам да си дозволам да давам пари од
џеб и тоа е проблем и уште чекам. Не сакам да правам никакви ветувања но
еве и јас не очекував дека 3 дена пред настанот ќе ми пишат дека сега
јас ќе треба да давам пари од џеб. Тоа е тоа. Би било добро да знаете
дека ако се прави ќе се прави наредната недела, пратката од Франција е
примана, маус падови Mandriva Linux (Околку 40), пенкала (околу 15),
налепници (многу) и Mandriva Live cd-а (Околку 20). Е сега ако не пратат
пари не знам што ќе биде, верувајте јас уште чекам ама за сигурно оваа
недела не се прави ништо. Многу жалам, Верувајте.

Поздрав Зоки.