[Ossm-members] Install Party 2006 by Mandriva Linux

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Fri Nov 18 09:05:29 UTC 2005

Зоран Димовски напиша:
>  Е сега ако не пратат
> пари не знам што ќе биде, верувајте јас уште чекам ама за сигурно оваа
> недела не се прави ништо. Многу жалам, Верувајте.
>
> Поздрав Зоки.

Како бе ништо оваа недела?! Дајте бе скопјани соберете се, зберете пари,
најдете простор... оставате на човек од страна се да среди. Ја у Кочани
досега ќе најдев 5 простории за беспари. Толку ли никој нема некој
познат шо има кафиќ, интернет кафе, канцеларии, било што?
Ако се организира другата недела се губи смисолот на забавата. Ако не е
утре, не треба никогаш и да биде. Голема срамота за македонскиот ЛУГ!
Владо.