[Ossm-members] Re: Install Party 2006 by Mandriva Linux

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Fri Nov 18 09:10:54 UTC 2005

На пет, 2005-11-18 во 10:05 +0100, Vladimir Stefanov напиша:
> Како бе ништо оваа недела?! Дајте бе скопјани соберете се, зберете пари,
> најдете простор... оставате на човек од страна се да среди. Ја у Кочани
> досега ќе најдев 5 простории за беспари. Толку ли никој нема некој
> познат шо има кафиќ, интернет кафе, канцеларии, било што?

Да, до толку нема.

> Ако се организира другата недела се губи смисолот на забавата. Ако не е
> утре, не треба никогаш и да биде. Голема срамота за македонскиот ЛУГ!

Јеби га, не сме ние Германци што зимаат по 3000 евра плата и што можат
да си дозволат да изнајмуваат цели сали па и скара да праат уз локални
состаноци на кориснички групи. Колку можеме толку, а колку што гледате
поддршка нема од никој и затоа и не можеме баш многу.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk