[Ossm-members] Firefox 1.5 candidates

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Wed Nov 23 21:01:16 UTC 2005

Дамјан wrote:

> So, the bits that we intend to release end up in
>
> http://stage.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8-1.5rc3-l10n/
>
> Please make sure that once your locale pops up there, you ping me loud
> and clearly, if you still need to make changes, and why they'd be stop-ship.
>
> Тестира бе некој?

Jas probav i na windows i na linuks basicna instalacija i se pomina
dobro - za prevodot nemav mnogu vreme detalno da navlezam ali posle 2-3
saati rabota ne primetiv nekoj seriozen problem ... ako nikoj drug ne
testira mozda utre prikvecer ke sednam detalno ...

ajde drugite testirajte tamu ... da ne vi palam trepki i vegi :->