[Ossm-members] Firefox 1.5 candidates

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Thu Nov 24 02:29:21 UTC 2005

Новица Наков wrote:

>Vladislav Bidikov напиша:

>Преводот не е приоритет во овие тестови. Приоритет е дали работи македонската
>верзија. Да не паѓа невообичаено, баг некој. Преводот е горе-долу замрзнат до
>2.0.

Кај мене уште од рц2 немам осетено никави проблеми со Фајрфокс
(македонската верзија) и тоа имам скоро се пробано околку работа (rss,
инсталација на теми, екстензии, преземања, опциите испробани кои
исклучувани и вклучувани) и работи без никави проблеми. Сега доколку
преводот не е приоритет и е забрзнат до 2.0 а мислам дека не треба да
биде или пак така диктираат од мозила не знам ама мислам дека треба да
се менуваат барем некои делови од преводите. Сега откако ќе ставам
интернет во станов ќе можам да праќам мислења и такви некои работи околу
преводот.

Поздрав.