[Ossm-members] yet another yuscii -> utf-8 convertor script

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Nov 30 20:05:15 UTC 2005

> Правам „уште еден yuscii во utf-8 конвертор“ кој работи со OpenDocument
> фајлови.. иИи... како што дознав имало две варијанти на тоа yuscii
> македонските фонтови.

http://legolas.on.net.mk/convertor/
кој ќе сака да го тестира :)

Можно е да работи и со другите OpenDocument формати ама јас сум го пробал само
со текст (.odt).

Принципот на работа на програмот е дека го отварам документот со ElementTree
(многу елегантен XML parser за python) и го едитирам OpenDocument XML-от
директно. Не ја читав спецификацијата на OpenDocument, и можда е програмов
*крајно* погрешен :) ама работеше за неколку тест документи кои му ги пуштив.

http://legolas.on.net.mk/convertor/convertor.zip
makc.py и sansk.py се python encoding дефиниции, може да се користат вака
дамјан$ python
>>> print 'buqa{'.decode('makc')
буљаш
>>> print 'buqa{'.decode('sansk')
буљаШ

--
дамјан

"Debugging is twice as hard as writing the code in the first place.
Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are,
by definition, not smart enough to debug it." - Brian W. Kernighan