[Ossm-members] Фајрфокс бета2

assyst at on.net.mk assyst at on.net.mk
Tue Oct 4 12:59:40 UTC 2005

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla1.8-l10n/
> (фајловите сега се firefox-1.4.1.mk.---)

Ја симнав, инсталирав работи ок! Грешки за преводите ќе има
на ossm.ork.mk/flyspray, коа ќе стигнам дома.

> еве ја процедурата за тестирање
> http://www.mozilla.org/quality/smoketests/index.html
> напишете што сте тестирале и на која платформа.

Овие се луди! Но добро, ги поминав повеќето од тестовите,
само на еден екран ми излезе нешто чудно, ќе има на
флајспреј слика. Поради тоа што повеќето се тестови за
мозила, фајрфокс на win32 е еј, ок!

> До 5.10.2005 треба да кажеме дали е ок верзијата за да
> искочи бета2 на
> македонски.

А грешки во стрингови нема поправање веќе?
Бидејќи има две грешки :( Кај менијата за работа со
профили.

--
Игор