[Ossm-members] Re: Offtopic: Karpos onnet wifi

Velko KOCEV velko.kocev at gmail.com
Wed Oct 5 21:38:42 UTC 2005

Ја сум врзан. Изглеа затоа ја глеам страницата. Инаку ја ископирав кај мене
на блог, http://vele.softver.org.mk/wifi па можете да ја видите. Нема ништо
посебно на неа само пораката која ја ископирав и од кај до кај им е
покриеноста. Неам информации за 12 месеци унапред, ама ако е така не знам шо
ќе се праи.